WELCOME TO YOUR BLOG

وبلاگی برای همه

فیلم مستند فاز سوم / Phase 3 Documentary / لینک مستقیم دانلود

مجموعه مستند فاز۳ در بیست قسمت توسط گروه پروژه بیداری (WakeUpProject.Com) سازنده مستند معروف ظهور (The Arrivals) تولید وتکثیر شده است. پس از مجموعه «مستند ظهور» این اثر پرده از جنایاتی برمی­دارد که سران «صلیب و صهیون» به صورت برنامه ریزی شده و به منظور دستیابی به حکومت جهانی در حق ساکنان مظلوم و مستضعف جهان روا میدارند. فاز۳، جهان را آنچنان که هست می­نمایاند نه آنچنان که از دید ما مخفی نگه داشته شده است.

مستند فاز سه که بر اساس روایات از زبان شیخ عمران حسین ساخته شده، تبیین کننده حکومت دجال است که هم اکنون در اسرائیل به حکومتش ادامه می­دهد. مستند فاز ۳ در واقع نشان دهنده تدرجی قدرت دجال از حکومت بریتانیا (فاز ۱) حکومت آمریکا (فاز ۲) و حکومت نامشروع اسرائیل (فاز ۳) است.

عصر فریب بزرگ، جهانی سازی و سرمایه داری، ظاهر و باطن، تمدن مدرن غربی، استعمار، از راه جنگ یا توافق، سرزمین مقدس، یهودیت و صهیونیسم، انسانیت کامپیوتری، مرده ی زنده، دام های این عصر، نظام غذایی صنعتی، قتل عام شیک، کشف توازن، غلبه بر نابردباری های مذهبی، نور درونی، عناوین برخی از قسمت­های مستند زیبای فاز ۳ می­باشد. شما می­توانید مستند فاز ۳ را با حجم کمتر، از نسخه موسسه موعود، و با کیفیت یکسان (DVDRip، کیفیت بالا) با لینک مستقیم در مبین مدیا دانلود کنید.

Phase 3

برای دانلود لطفا به ادامه ی مطلب رجوع کنید.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,ساعت 11:13 توسط imanmfr| |


Power By: LoxBlog.Com